Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

nowa podstrona, dodana 2012-10-10

W Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach  prowadzone są następujące rejestry i ewidencje: 

1.      Rejestr skarg i wniosków

2.      Książka kontroli

3.      Rejestr spraw sądowych 

4.      Rejestr wydanych zarządzeń

5.      Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw

6.      Rejestr zamówień publicznych

7.      Rejestr umów zawartych z dostawcami towarów i usług

8.      Rejestr wpływających skierowań o przyjęcie do zakładu opiekuńczo-leczniczego

9.      Kolejka oczekujących na przyjęcie do zakładu opiekuńczo-leczniczego

  1. Księga główna przyjęć i wypisów

11.  Rejestr depozytów

  1. Dziennik Korespondencyjny - ewidencja całości korespondencji wpływającej i wychodzącej

 

W Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach  prowadzone są następujące archiwa:

1.      Archiwum dokumentacji medycznej

2.      Archiwum dokumentów finansowo-księgowych

3.      Archiwum dokumentów kadrowo-płacowych

 

Godziny, w których można się zapoznać z treścią: pon. - pt. 7.25 - 15.00.   Informacji udziela sekretariat.

 

 Przy udostepnianiu informacji ma zastosowanie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej.

Zasady udostępniania dokumentacji medycznej zgodnie z art. 26, art.27, art.28 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta ( Dz. U. z 2009 nr 52, poz. 417 z późn. zm.  )

 

 

 


Podmiot udostępniający: ZOL SPZOZ w Głuchołazach
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Jolanta Nowakowska
Data wytworzenia: 2012-10-10